13:04 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شبکه برق

لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در دو سقف و دو زمانه شد / رشد ۳۸ درصدی منابع
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون تلفیق از دو سقفی و دو زمانه بودن لایحه بودجه ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: منابع عمومی دولت با رشد ۳۸ درصدی به ۱.۱ هزار هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
مقصر افزایش مصرف برق اعلام شد / پاداش ۱۰ میلیونی به معرفی کنندگان
نماد برتر- سخنگوی صنعت برق از مصرف غیرمجاز روزانه ۳۰۰ مگاوات برق توسط استخراج‌کنندگان ارزهای مجازی خبر داد و گفت: عاملان شناسایی مراکز غیرمجاز تا سقف ۱۰ میلیون تومان پاداش دریافت می کنند.
آمار تولید و فروش "کچاد" با کسب درآمد ۱۵.۲ هزار میلیاردی و رشد ۱۱۹ درصدی
نماد برتر- چادرملو در نه ماهه سال جاری، ۱۵.۲ هزار میلیارد تومان درآمد محقق کرد که نسبت به دوره مشابه قبل با رشد ۱۱۹ درصدی همراه شده است.
اختصاص ۱۷۰ میلیون یورو برای طرح‌های اولویت‌دار صنعت آب و برق
نماد برتر- معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو با اشاره به اولویت‌های وزارت نیرو در توزیع اعتبارات عمرانی صنعت آب و برق در لایحه بودجه ۱۴۰۰، گفت: حدود ۲۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای وزارت نیرو و واحدهای زیرمجموعه در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده است.
افتتاح ۱۵ پروژه برق در سیستان و بلوچستان
نماد برتر- رییس جمهور در ارتباط ویدئو کنفرانس ۱۵ پروژه صنعت برق در سیستان‌وبلوچستان را افتتاح کرد.
افزایش ایمنی شبکه برق در شرایط بحران
نماد برتر- دور اول گسترده ترین برنامه تعمیرات و بازسازی شبکه های فرسوده توزیع برق کشور با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه در مواقع بروز بحران نخستین بار در کشور اجرا شد.
تلاش برای کاهش تلفات و افزایش راندمان نیروگاه‌ها تا پایان سال
نماد برتر- آذربایجان شرقی معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از تلاش و برنامه‌ریزی برای کاهش تلفات و افزایش راندمان نیروگاه‌ها تا پایان امسال خبر داد.
دستور روحانی به کاهش قیمت‎ها و گرانفروشی / مصوبه مثبت برای نیروگاه ها
نماد برتر- رئیس جمهور وزارتخانه های صنعت، جهاد کشاورزی و دادگستری را مکلف به کاهش قیمت ها و مقابله با گرانفروشی کرد و درباره تهاتر مطالبات شرکت های برق توضیحاتی داد.
بایدن چه خوابی برای نفت شیل دیده است؟
نماد برتر- پیروزی بایدن ممکن است باعث تغییراتی در بخش انرژی آمریکا در سالهای آینده شود با این حال رییس جمهور منتخب با توجه به این حقیقت که اکثریت سنا هنوز نامعلوم مانده، ممکن است فضای مانور محدودی داشته باشد.
سه وزارتخانه ملزم به اقدام جدی برای کاهش قیمت‎ها شدند
نماد برتر- در جلسه عصر یکشنبه(۱۸ آبان) هیات دولت به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری، تحولات سیاسی خارجی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و متناسب با تحولات جدید، سیاست‌های جدید اقتصادی و بین‌المللی بررسی شد.
تست برق مراکز حساس تهران مثبت شد
نماد برتر-مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران از برگزاری نهمین رزمایش کنترل آماده به کار مولدهای برق اضطراری خبر داد و گفت: خوشبختانه پس از قطع برق مراکز مورد نظر مولدهای برق اضطراری وارد مدار و پس از یک ساعت نیز از مدار خارج و مراکز مذکور به برق شهر متصل شدند.
۱۷ سال است خاموشی سراسری نداشته ایم
نماد برتر- مدیرعامل توانیر گفت: شبکه برق کشور توانسته به همکاری سازمان پدافند غیرعامل و همراهی متخصصان برق اطمیان و پایداری بالایی در تامین به موقع برق ایجاد کند. پایداری ایجاد شده به گونه ای بوده که در ۱۷ سال گذشته هیچ مشکل سراسری در تامین برق به وجود نیامده است.
گرانی مس در بازار جهانی رکورد زد
نماد برتر- قیمت مس تحت تاثیر تقاضای بالای چین و امیدواری به توسعه انرژیهای تجدیدپذیر، برای نخستین بار ازسال ۲۰۱۸ به ۷۰۰۰ دلار در هر تن صعود کرد.
رونق بازار خرید اوراق گواهی ظرفیت نیروگاه‌ها توسط مشترکان مشمول
نماد برتر- معاون برنامه‌ریزی شرکت برق حرارتی از رونق بازار خرید اوراق گواهی ظرفیت نیروگاه‌ها توسط مشترکان مشمول خبر داد.
رونق بازار خرید اوراق گواهی ظرفیت نیروگاه‌ها
نماد برتر- معاون برنامه‌ریزی شرکت برق حرارتی با اشاره به رونق بازار خرید اوراق گواهی ظرفیت نیروگاه‌ها توسط مشترکان مشمول، گفت: تاکنون ظرفیت مطمئنه نیروگاه‌های ماهشهر، جهرم و شیروان در بورس انرژی پذیرش شده و در حال حاضر ۲۲۷ مگاوات از آن توسط متقاضیان خریداری شده است.